Дякуємо за відгук!
Дякуємо за відгук!
Дякуємо за відгук!
Дякуємо за відгук!
Неможливість оплатити після отримання, або wayforpay
Дуже шкода, що роботу компанії Ви оцінили аж однією зірочкою, хоча можливість післяплати в нас є, за умови оплати передплати.
І обрати це можна при оформленні замовлення. Цікаво, в чому проявилася НЕ ввічливість продавця?
І по оплаті: ви просили посилання, дослівно"дайте посилання на ApplePay".
Відповідальний продавець.
Дякуємо за ваш відгук!
То вам просто пощастило. Бо мене хотіли на гроші розвести, якби не підтримка Пром, то так би й було.
Один із тих продавців, що пишуть номер карти і купу непотрібної інформації в одному повідомленні. З телефону треба зробити купу маніпуляцій з текстом, щоб зробити передплату (копіювати/вирізати/вставити). Це ж дуже важко, написати номер рахунку окремим повідомленням (при тому, що пишуть купу непотрібного і не по темі). Будьте впевнені, якщо ви напишете, щоб даний продавець вам не телефонував, щоб не гаяти свій та ваш час, то вас заспамлять такими повідомленнями: запитають чи вірно ви оформили замовлення (мабуть покупець зайшов просто так наклацав щось на Пром і замовив випадково, треба ж уточнити), дадуть дані для оплати з купою тексту (щоб вам було максимально незручно копіювати номер рахунку з телефону), а потім будуть написувати вам про ТТН (ви ж в додатку НП не побачите самі, напевне) і дякувати за покупку.
Що було далі? А далі продавець просто відміняє замовлення і ДВА ТИЖНІ не повертає кошти. Після скарги на Пром вимагає написати заяву на повернення і не дає адресу, на яку цю заяву відправити. Ціленаправлено тріпаючи покупцю нерви і знущаючись з нього. Щоб покупець витратив якомога більше часу на переписки, благання повернути нещасні 300 гривень і відчував максимальний дискомфорт.
Дуже шкода, що Пром допускає оце таких щось подавати на своєму маркетплейсі. Бо подібних продавців взагалі бажано не допускати до роботи з людьми.
Не хочете повідомлень - робіть повну оплату.
Люди за 300грн передоплати вони такі балувані… то пиши, то не спамте. То ще щось. Вам не вгодиш.
Ми скасуємо ваше замовлення і відмінимо відправку. Бо ще буде яка пилинка на товарі, то в суд подасте.
Цей цирк має гастролювати далі. Без нас.
Щастя, здоровля.
Ох вже ці продавці, які бояться відправляти без передплати, бо думають, що їх кинуть і влетять на цілих 150 грн на доставці )) Цирк - це написувати після 19 години, що посилку відправили, коли це й так видно в додатках Пром та Нова Пошта. Цирк - це коли відправляють товар, а потім повертають його без повернення передплати. Оце цирк, дійсно цирк. Звʼязався оце з такими на свою голову ))
на щастя, такі клієнти трапляються дууууже рідко, які нашу ввічливість і подяку розцінюють як нав"язливість і спам. Як правило за таке прийнято дякувати. Клієнту, який дозволяє собі принижувати продавця, ми товар НЕ відправляємо з поваги до себе і тієї справи яку робимо. В даному випадку після спілкування, довелося вперше за 10 років торгівлі в інтернет магазині розвертати посилку. Шкода, що наш запит на надання даних для повернення коштів того ж дня був розцінений як шахрайство. Шкода, що є люди які НЕ розуміють, що без реквізитів ми НЕ можемо повернути кошти і перетворюють звичайну процедуру в свою "гру" з надуманими проблемами, погрозами, скаргами. Пане Олексій, ваші 315грн не вартують того часу, який ви тратите на переписки, претензії, скарги, погрози. Поважайте продавців і все буде добре.
Шкода, що ми не можемо виставити квитанцію про повернуті кошти в коментарі, що було зрозуміло хто є хто. Звіт скинули в тех підтримку. Вам НІЧОГО не продали і продавати НЕ будемо, так як занесли в бан магазину. Адже ту кількість тексту, претензій, погроз, вже не сила ні читати ні відповідати. А все через те, що заклинило на надані даних для повернення коштів за не відправлений товар. Маєте багато вільного часу на свої ігри. Не дивно що і рейтинг маєте низький серед продавців. Все зрозуміло з самого першого контакту.
Скільки часу принципово НЕ надавали даних для повернення коштів, стільки часу кошти фізично НЕ могли бути повернуті.
Дякуючи фахівцям з підтримки, вдалося «достукатися» і пояснити очевидні речі людині яка навіть не знає, що кошти повертаються лише за зверненням з вказаними реквізитами.
Ми писали раніше: дивіться, не заграйтеся в переписки і звинувачення.
Ми НЕ відправляємо товари клієнтам які: принижують, хамлять, ображають, і тому подібне.
Маєте багато вільно часу. Життя коротке. Бережіть себе я не витрачайте дорогоцінний час на безглузді переписки.
Школа, що ми не можемо забанити в безглуздих коментарях.
Дякуємо за ваш відгук
Без зауважень