Продавець Музичний магазин "Мелодія" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
605 відгуків
Музичний магазин Мелодія
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0018:00
  • Вівторок
    10:0018:00
  • Середа
    10:0018:00
  • Четвер
    10:0018:00
  • Пʼятниця
    10:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (66) 652-31-19
Менеджер
+380 (97) 163-19-33
Менеджер
Музичний магазин "Мелодія"
Менеджер
Сарни, Сарни, Україна
musicmelodiya@gmail.comhttps://m.me/robikmusic/380971631933380971631933380971631933

Відгуки про компанію Музичний магазин "Мелодія"

Додати відгук
  • Іван Л.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua

    Без зауважень

  • Микола К.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua
  • Олександр Ч.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua
  • Владислав С.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua
  • Александр М.
    Відмінно
  • Татьяна К.
    Дуже погано

    Неможливість оплатити після отримання, або wayforpay

  • Георгий Д.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua

    Відповідальний продавець.

  • Олексій Г.
    Дуже погано
    Угода на маркетплейсі Prom.ua

    Один із тих продавців, що пишуть номер карти і купу непотрібної інформації в одному повідомленні. З телефону треба зробити купу маніпуляцій з текстом, щоб зробити передплату (копіювати/вирізати/вставити). Це ж дуже важко, написати номер рахунку окремим повідомленням (при тому, що пишуть купу непотрібного і не по темі). Будьте впевнені, якщо ви напишете, щоб даний продавець вам не телефонував, щоб не гаяти свій та ваш час, то вас заспамлять такими повідомленнями: запитають чи вірно ви оформили замовлення (мабуть покупець зайшов просто так наклацав щось на Пром і замовив випадково, треба ж уточнити), дадуть дані для оплати з купою тексту (щоб вам було максимально незручно копіювати номер рахунку з телефону), а потім будуть написувати вам про ТТН (ви ж в додатку НП не побачите самі, напевне) і дякувати за покупку.
    Що було далі? А далі продавець просто відміняє замовлення і ДВА ТИЖНІ не повертає кошти. Після скарги на Пром вимагає написати заяву на повернення і не дає адресу, на яку цю заяву відправити. Ціленаправлено тріпаючи покупцю нерви і знущаючись з нього. Щоб покупець витратив якомога більше часу на переписки, благання повернути нещасні 300 гривень і відчував максимальний дискомфорт.
    Дуже шкода, що Пром допускає оце таких щось подавати на своєму маркетплейсі. Бо подібних продавців взагалі бажано не допускати до роботи з людьми.

  • Oleg
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua
  • Ирина С.
    Відмінно
    Угода на маркетплейсі Prom.ua

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner